پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 612
نویسنده : Erfan

 پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch 

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پچ فارسی , PES 2013 ,



دانلود بازی GRID 2 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 238
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی GRID 2 برای PC

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماشین سواری , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , GRID 2 , برای PC ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد